top of page

Onze Diensten.

Jaarlijkse vergadering

Jaarlijkse
vergadering

Een belangrijk moment voor alle mede-eigenaars is de Algemene Vergadering. Dit trefpunt van de VME vindt maar één maal per jaar plaats om belangrijke beslissingen te stemmen op een democratische eerlijke manier.

 

Bovendien is het een uitgelezen moment om in gesprek te gaan over het algemeen beheer. Daarom is het erg belangrijk dat deze correct en transparant wordt georganiseerd.

 

Bij Syndicus Today heeft u steeds de optie om deze fysiek te laten doorgaan op een afgesproken plek in uw buurt of online via ons eenvoudig platform waar u alle informatie kan raadplegen en digitaal kan stemmen.

Tecnisc Beheer

Technisch
beheer

Het gemeenschappelijk patrimonium in ere houden en opwaarderen is één van de kerntaken van een syndicus.

 

Door sterke relaties te onderhouden met vaste leveranciers, voorzien we voordelige contracten omtrent onderhoud, reparatie en verbetering. Dit helpt om de kwaliteit van het geleverde werk te garanderen en kosten te drukken.

 

Bij grote en kleine werken worden steeds alle opties nauwkeurig overlopen. Zo kunnen we steeds de meest voordelige offerte van bekwame aannemers uit ons netwerk voorleggen aan de VME.

Financieel
beheer

Alles begint bij een eigen bankrekening (zicht- en spaarrekening) per gebouw. Daarnaast staan wij in voor de opvolging en correcte betaling van de gemeenschappelijke rekeningen.

 

De periodieke afrekening van de kosten en de verdeling onder de mede-eigenaars worden door onze medewerkers vakkundig uitgevoerd.

 

Bij Syndicus Today garanderen we duidelijke en transparante afrekeningen met een overzichtelijke en gedetailleerde uitsplitsing van de verschillende kosten. Als professioneel Accountant/Syndicus werken wij uiteraard in overeenstemming met de statuten, het reglement van interne orde, de beslissingen van de algemene vergadering en werken we in overeenstemming met de wet op de Mede-Eigendom.

Financieel Beheer

Opvolging &
Communicatie

 

Syndicus Today draagt transparante communicatie en efficiënte opvolging van uw dossier dan ook hoog in het vaandel. Elk project krijgt vanaf de start een persoonlijk contact aangesteld. Op die manier zijn we steeds op de hoogte van uw situatie, uw noden en uw wensen. 

Opvolging

Administratief
beheer

Om een vlot verloop te garanderen, spannen wij ons elke dag in om het administratief beheer tussen de VME en derden te versterken. Aannemers, onderhoudsfirma's en verzekeraars komen gepaard met heel wat contractuele verplichtingen. Wij nemen deze voor u onder de loep en faciliteren een vlotte correspondentie tussen alle partijen

Administratief beheer
bottom of page